1. Vali sobivad tooted ja lisa need ostukorvi.
2. Vali kohaletoimetamise viis ja maksa. Kohaletoimetusviisiks on võimalik valida SmartPosti või Omniva pakiautomaate. Tasuda on võimalik pangalingiga (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). Makse valuutaks on euro. Vahendusteenust pakub Maksekeskus AS.
3. Tellimus läheb töösse peale makse laekumist. Kui soovid tasuda pangaülekandega, siis panga rekvisiidid on järgmised:
Saaja: Reiu Tall OÜ. Swedbank: IBAN EE382200221055482494 või Luminor Bank AS: IBAN EE881700017003493982.
Kui makse ei ole 5-päeva möödumisel meie kontole laekunud, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame sinu tellimuse. Kuna toodete laoseis on pidevalt muutuv, siis ei pruugi laoseisud igal hetkel vastata 100% reaalsele laoseisule.
Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad Reiu Talli veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja www.reiutall.ee omaniku Reiu Tall OÜ (edaspidi reiutall.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.
1.3. Reiutall.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.reiutall.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kehtivad Kliendi jaoks tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5. Reiutall.ee ja Klient soovivad kaubelda veebilehekülje www.reiutall.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel veebipoes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
Hinnakiri
2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on välja toodud eurodes ilma transpordikuluta. Transporti pakuvad Itella Smartpost ja Omniva pakiautomaatide vahendusel.
2.2. Transpordi hind määratakse tellimuse kinnitusel/arvel.
2.3. Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või juurde tasuda kohaletoimetamise eest . Juhul kui ostukorvis on erinevate tarneaegadega tooted (nii laos olevad kui tellitavad), siis saadetakse kogu kaup korraga selle lattu jõudmisel. Suuremate kaupade puhul, mis pakiautomaati ei mahu (takistused, latid ja postid), lepitakse tarne kokku individuaalselt.
2.4. Reiutall.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”.
3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita Maksja ja kohaletoimetamise andmed ja klikkida nuppu „Esita tellimus“.
Toodete kohaletoimetamine
4.1 Pärast tellimuse eest tasumist on laos oleva kauba kohaletoimetamise aeg on tavaliselt ca 3 tööpäeva. Olenevalt kauba saadavusest või pakiautomaadi teenust osutavast teenusepakkujast võib tarneaeg pikeneda. Tellides kauba, mida hetkel laos ei ole, kehtib tarneaeg 5-20 tööpäeva. Kui järeltellitav kaup on ajutiselt tarnija laost otsas, anname sellest kliendile esimesel võimalusel teada e-maili teel ning lepime kokku uue tarneaja.
4.2 Tarneaeg lükkub edasi tellimuse esitamise ja laekumise vahele jäävate päevade võrra.
Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
5.1. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (välja arvatud eritellimus p5.8.).
5.2. Kauba tagastamise õiguseks on eeldus, et tagastatav kaup on kasutamata ja originaalpakendis, kauba väärtus ei tohi olla vähenenud ning taganemisavaldus peab olema Reiutall.ee-le saadetud kirjalikult e-posti aadressil reiutall@hotmail.ee tähtaja (so 14 päeva) jooksul. Tagastada pole võimalik järeltellitavat kaupa, mis on Kliendile spetsiaalselt tehasest tellitud.
5.3. Avaldusse tuleb märkida tellimuse number.
5.4. Reiutall.ee-l on õigus esitada Kliendile kahjunõue, kui toode on tagastamisel saanud kahjustusi.
5.5. Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist e-posti aadressile reiutall@hotmail.ee, eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja jooksul reiutall.ee lattu.
5.6. Kogu kauba tagastamise kulu kannab Klient, va punkt 5.7.
5.7. Reiutall.ee kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida Kliendil polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (st valet toodet).
5.8. Kui tagastatav toode või pakend on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab reiutall.ee endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut.
5.9. Reiutall.ee jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui:
– tellitud kaup on tarnija laos otsas ning Klient ei ole nõus reiutall.ee poolt pakutava asendustootega;
– kui reiutall.ee arvelduskontole ei ole laekunud ettemaksu tellimuse täitmiseks.
Muud tingimused
6.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja reiutall.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest aktidest.
6.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka reiutall.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.